LEGREZZ
FORUM NIE PONOŚI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SZKODY POWSTAŁE W SKUTEK ZMIAN W OPROGRAMOWANIU. WSZYSTKIE LINKI NA FORUM ŚCIĄGASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOSC. ŻYCZE MIŁEJ ZABAWY TAKESHI ---------------------------------------------------------- 1. Treści nieprzyzwoite, obraźliwe oraz wulgarne przekazywane w jakikolwiek sposób na forum (posty, tematy, podpisy, awatary itd.) będą usuwane przed administratorów lub moderatorów, a użytkownik publikujący je otrzyma BANA-Jednorazowego. 2. Nie usuwaj żadnych załączników, mogą się one kiedyś komuś przydać. 3. Sprawy prywatne załatwiaj przez PM (Private Messages/Prywatne wiadomości),lub na GG. 4. Spamowanie* oraz floodowanie* w jakiejkolwiek formie zostanie ukarane banem . 5. Wszelkie objawy chamstwa i nieuprzejmości nie będą tolerowanie i zakończą się banem. 6. Administratorzy oraz Moderatorzy nie muszą ściśle przestrzegać regulaminu. 7. Moderatorzy mają prawo usunąć temat czy post, lub wstawić ostrzeżenie nawet jeśli w tym regulaminie nie ma punktu odpowiadającego za dane przewinienie. Robi to wg. własnego uznania, a użytkownik bezpośrednio zamieszany w daną sprawę ma prawo odwołać się od decyzji do Administratora. 8. Reklamowanie swojego forum nie związanego z tematyką forum, obiecując (lub nie) jakiekolwiek stanowiska za rejestracje jest ZABRONIONE, a użytkownik zostanie zbanowany zgodnie z pkt. 4 tego regulaminu. 9. Nikt nie ponosi odpowiedzialności za wymienione na forum sposoby modyfikacji systemu rejstru!, oraz za sćiąganie umieszczonych linków na forum Wszystko robisz na własna odpowiedzialność.!! II. Pisanie 10. Temat musi jasno określać treść posta. Posty z tematami typu "Pomóżcie!!,KTO MA" itp. będą od razu kasowane. 11. Post z tematem pisanym DUŻYMI LITERAMI będzie od razu kasowany, w Internecie oznacza to krzyk. 12. Opis problemu musi znajdować się w poście. Posty typu "Jak w temacie" będą kasowane. 13. Odpowiednio dobieraj temat do działu. Posty w złych działach będą kasowane. 14. Jeśli zadajesz pytanie na forum, oczekuj odpowiedzi na forum. Posty typu „odpowiedzcie na gg czy maila” będą kasowane. 15. Jeśli kopiujesz linki z innych źródeł i nie sa to Twoje up'y, przyznaj się do tego! 16. Dopominanie się o "pomógł" będzie karane ostrzeżeniem (dotyczy tematów, postów, podpisów, avatarów i innych miejsc gdzie można wpisać takową prośbę) 17. Pisanie w sposób uniemożliwiający odczytanie wiadomości typu „PiSmO PoKeMoNoWe” czy też "jush" zamiast "już", lub "kce" zamiast "chcę" i tym podobne jest zabronione na forum w jakiejkolwiek postaci, a użytkownik piszący w ten sposób otrzyma ostrzeżenie (dotyczy tych samych miejsc co w pkt 14). 18. Pisząc posty/tematy staramy się przestrzegać ogólnej klarowności wypowiedzi – znacznie ułatwia to zrozumienie o co chodzi w temacie i poprawia prestiż naszego Forum. 19. Błędy ortograficzne będą poprawiane (w miarę możliwości) . 20. Polskie znaki diakryczne (ogonki - np. ą,ę,ś,ć itp.) są bardzo mile widziane, aczkolwiek nieobowiązkowe. 21. Stosuj się do ogólnie przyjętych zasad etykiety, nie bluzgaj, nie obrażaj. 22. Jeżeli w swojej wypowiedzi chcesz umieścić fragment kodu lub treść błędu, powinieneś użyć tagów Kod: [code] [/code] Aby przytoczyć czyjąś wypowiedź użyj Kod: [quote] [/quote] Jeśli potrzebujesz umieścić poufne informacje widoczne tylko dla Moderatorów/Administratorów - zastosuj Kod: [mod] [/mod] 23. Nie nabijaj postów, używaj edycji postu. Nie pisz tego samego tematu jeszcze raz, jeśli poprzedni został zamknięty. Zakazane jest zamieszczanie tych samych postów lub tematów w wielu miejscach! Nie komentuj, jeśli nie masz niczego ciekawego do napisania. 24. Stosuj się do próśb i nakazów obsługi forum. Szanuj osoby, które wiedzą więcej od Ciebie oraz pilnują porządku. 25. Nie zapominaj o znakach interpunkcyjnych i emocji, takich jak "!" i "?", nie nadużywaj ich - 26. Wszystkie powyższe punkty sekcji „Pisanie” dotyczą również ShoutBoxa. 27. Jeżeli dział posiada swój wewnętrzny regulamin - należy stosować się do zasad opisanych w obu regulaminach (głównym i wewnętrznym), biorąc pod uwagę najpierw główny, a następnie wewnętrzny, lecz oba z jednakową wagą. III. Upload plików 28. Każdy plik przed umieszczeniem na forum powinien być sprawdzony przez użytkownika w na kompie w celu sprawdzenia poprawności działania, oraz programem antywirusowym w celu wyeliminowania wszelkich zagrożeń, 29. Wszystkie pliki umieszczane w postach obowiązkowo obok odnośnika do niego powinny zawierać odnośnik do zrzutu (screena) tegoż pliku, (tyczy się wszystkich plików umieszczanych na forum, łącznie z plikami wideo), 30. Zrzuty (screeny) z aplikacji powinny być umieszczane w tagach: Kod: [img]link_do_obrazka[/img] V. Konta użytkowników 31. Jako nazwy użytkownika (loginu) nie używamy treści w jakikolwiek sposób uznanych za ogólnie obraźliwe, czy wstrętne – takie konta będą usuwane. 32. Ponowna rejestracja jest możliwa tylko gdy konto zostało usunięte, lub wystąpiły problemy z poprzednim kontem które zostały zgłoszone administracji. W innym przypadku drugie konto będzie usuwane, a użytkownik otrzyma ostrzeżenie. CZĘŚCIOWO ZAPORZYCZONE Z KILKU FORUM